Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрисяжнюк, Лариса-
dc.date.accessioned2019-09-10T09:19:30Z-
dc.date.available2019-09-10T09:19:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПрисяжнюк Л. Використання технології розвитку критичного мислення в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дошкільників / Л. Присяжнюк // Освітній простір України. / 2018. - №12. - С. 137-144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/447-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дітей. Дослідження презентує позицію автора щодо технологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх вихователів до означеної діяльності в умовах оновлення змісту та підходів в системі вищої педагогічної освіти. Акцентовано увагу на необхідності впровадження інноваційних методів та технологій в освітній процес закладу вищої освіти, зокрема, технології розвитку критичного мислення, що сприяє усвідомленому засвоєнню студентами навчальної інформації, забезпечує розвиток їх педагогічного мислення, проектує професіоналізацію набутих знань і вмінь.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectсоціальна компетентність дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності дошкільниківuk_UA
dc.subjectінноваційні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectтехнологія розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.titleВикористання технології розвитку критичного мислення в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дошкільниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3349-9777-1-SM.pdf183.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.