Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/448
Title: Структура готовності майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах нової української школи
Authors: Рогульська, Оксана
Keywords: майбутні учителі іноземної мови
професійна діяльність
Нова українська школа
рівні готовності
Issue Date: 2018
Citation: Рогульська О. Структура готовності майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах нової української школи / О. Рогульська // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 145-155.
Abstract: В статті представлено авторське тлумачення готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності в умовах Нової української школи, як важливої інтегративної якості і стійкої особистісної характеристики майбутніх учителів іноземної мови, що складається з мотиваційно-ціннісного, когнітивно-комунікативного, діяльнісно-практичного, професійно-особистісного, оцінно-рефлексивного компонентів, та виявляється у здатності здійснювати ефективну педагогічну діяльність в умовах Нової української школи та є результатом професійної підготовки учителів у закладах вищої освіти. Розглянуто структуру готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності в умовах Нової української школи, що представлена компонентами: мотиваційно-ціннісним, когнітивно-комунікативним, діяльнісно-практичним, професійно-особистісним, оцінно-рефлексивним; критеріями: мотиваційним, знаннєвим, операційним, особистісним, рефлексивним та рівнями: низьким (репродуктивним), середнім (продуктивним), високим (професійним).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/448
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3350-9779-1-SM.pdf243.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.