Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4485
Назва: ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ДОРОБКУ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ (теоретичні основи розвитку)
Автори: Стражнікова, Інна Василівна
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Зб. наук. праць. – Випуск 31 / Редкол.: В.І.Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма “Планер”, 2010. – 420 с. – С.141-144
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано понятійний апарат виховного процесу західноукраїнських педагогів першої третини ХХ століття. Виявлено відмінності та загальні погляди педагогів на різні напрями виховання. Виокремлено основні принципи розв’язання та реалізації проблем у процесі тогочасного виховання молоді. Теоретичні положення і методичні знахідки педагогів-учених, їхні висновки і рекомендації щодо організації національного шкільництва й виховання є важливим і помітним вкладом у вітчизняну педагогіку.
Опис: самофінансування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4485
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Понятійний апарат.pdfСтаття419.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.