Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4485
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-07T17:47:48Z-
dc.date.available2020-04-07T17:47:48Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Зб. наук. праць. – Випуск 31 / Редкол.: В.І.Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма “Планер”, 2010. – 420 с. – С.141-144uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4485-
dc.descriptionсамофінансуванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано понятійний апарат виховного процесу західноукраїнських педагогів першої третини ХХ століття. Виявлено відмінності та загальні погляди педагогів на різні напрями виховання. Виокремлено основні принципи розв’язання та реалізації проблем у процесі тогочасного виховання молоді. Теоретичні положення і методичні знахідки педагогів-учених, їхні висновки і рекомендації щодо організації національного шкільництва й виховання є важливим і помітним вкладом у вітчизняну педагогіку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.titleПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ДОРОБКУ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ (теоретичні основи розвитку)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Понятійний апарат.pdfСтаття419.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.