Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/448
Назва: Структура готовності майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах нової української школи
Автори: Рогульська, Оксана
Ключові слова: майбутні учителі іноземної мови
професійна діяльність
Нова українська школа
рівні готовності
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Рогульська О. Структура готовності майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах нової української школи / О. Рогульська // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 145-155.
Короткий огляд (реферат): В статті представлено авторське тлумачення готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності в умовах Нової української школи, як важливої інтегративної якості і стійкої особистісної характеристики майбутніх учителів іноземної мови, що складається з мотиваційно-ціннісного, когнітивно-комунікативного, діяльнісно-практичного, професійно-особистісного, оцінно-рефлексивного компонентів, та виявляється у здатності здійснювати ефективну педагогічну діяльність в умовах Нової української школи та є результатом професійної підготовки учителів у закладах вищої освіти. Розглянуто структуру готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності в умовах Нової української школи, що представлена компонентами: мотиваційно-ціннісним, когнітивно-комунікативним, діяльнісно-практичним, професійно-особистісним, оцінно-рефлексивним; критеріями: мотиваційним, знаннєвим, операційним, особистісним, рефлексивним та рівнями: низьким (репродуктивним), середнім (продуктивним), високим (професійним).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/448
Розташовується у зібраннях:№ 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3350-9779-1-SM.pdf243.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.