Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4535
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ПОСЛУГ І ТУРИЗМУ
Authors: Зінькова, Ірина Ігорівна
Keywords: сфера послуг і туризму, підприємницька культура, закономірності, методологічні підходи.
Issue Date: 2019
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі України
Citation: Науковий вісник
Series/Report no.: КВ;2(386)
Abstract: У статті представлено теоретичні узагальнення проблеми формування підприємницької культури майбутніх працівників сфери послуг і туризму. Автором проаналізовано погляди провідних науковців, здійснено систематизацію основних аспектів проблеми у фаховій літературі. На основі методів теоретичного аналізу виокремлено закономірності організації освітнього процесу в закладах вищої освіти для ефективного формування підприємницької культури студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа». Це зумовило конкретизацію методологічних підходів до професійної підготовки фахівців даної галузі, як-от: особистісно орієнтований, компетентнісний, діяльнісний і контекстний. Автором представлено основні засади реалізації означених підходів в освітньому процесі вищої школи.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4535
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття_2.doc95 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.