Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-09-10T12:35:30Z-
dc.date.available2019-09-10T12:35:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Шляхи реалізації принципу наступності в екологічному вихованні дітей в сучасних закладах дошкільної освіти і початкових школах / Т. М. Марчій-Дмитраш // Освітній простір України. - 2018. - №12, - С. 191-197.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/455-
dc.description.abstractУ статті визначено суть поняття “екологічна культура” і шляхи реалізації принципу наступності як взаємопов’язаності змісту, методів, форм та засобів екологічного виховання з метою формування екологічно вихованої і культурної особистості. Виокремлено компоненти екологічної культури дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Конкретизовано, що важливим показником сформованості екологічної культури дитини 6-7 років є її екологічна вихованість. Акцентовано на педагогічних умовах екологічного виховання дошкільників. Визначено, що на формування екологічної культури дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку впливають зміст, методи, форми і засоби екологічного виховання, які використовуються педагогами обох ланок. Обґрунтовано місце ігор, творів художної літератури, моделювання екологічних ситуацій, праці у екологічному вихованні дітей та наведено приклади. Акцентовано на необхідності співпраці закладів дошкільної і початкової освіти з сім’єюuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.subjectпринцип наступностіuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleШляхи реалізації принципу наступності в екологічному вихованні дітей в сучасних закладах дошкільної освіти і початкових школахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3357-9793-1-SM.pdf151.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.