Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4564
Назва: Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури
Автори: Струтинська, Тетяна Романівна
Ключові слова: виховна взаємодія, батько дітей із неповних сімей, психолого- педагогічна культура батька, стилі батьківського ставлення до дитини, підготовка майбутніх педагогів
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя / за заг ред. Є. Коваленко. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Струтинська Т. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповної сім’ї у підвищенні його психолого-педагогічної культури. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя / за заг ред. Є. Коваленко. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя. 2016. C. 224–230
Серія/номер: УДК 371.134:376.6–055.52;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблеми підготовки майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей. Розкривається сутність психолого-педагогічної культури батька, стилі його батьківського ставлення до дитини в умовах окремого проживання від сім’ї. Розглядаються форми і методи підготовки педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4564
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ЗК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Nzspp_2016_1_43.pdf240.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.