Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4616
Назва: Формування ціннісних орієнтацій учнів гірської школи Українських Карпат
Інші назви: -
Автори: Будник, Олена Богданівна
Ключові слова: Ціннісні орієнтації, гірська школа, Українські Карпати, освітній процес
-
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Івано-Франківськ: НАІР
Бібліографічний опис: Будник О.Б. Формування ціннісних орієнтацій учнів гірської школи Українських Карпат. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку: монографія / за наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П. Івано-Франківськ : НАІР, 2017. С. 262-271.
Серія/номер: Педагогіка;-
Короткий огляд (реферат): У розділі монографії висвітлено результати емпіричного дослідження авторки проблеми традиційних ціннісних орієнтацій в учнів гірської школи Українських Карпат. Зокрема, на основі класифікації цінностей, за М. Шелером, пріоритетними для учнів підліткового віку визначено життєво важливі та гедоністичні цінності (родина, здоров’я, кохання, комфортне життя). Відрадно, зазначає авторка, що в гірському регіоні Українських Карпат достатньо збереглися релігійні традиції, тому не випадково 53,8% респондентів вказали на таку абсолютну цінність, як віра в Бога. Досліджено, що для молодих жителів гірського реґіону Івано-Франківської області етичні категорії родина, любов, віра в Бога, здоров’я, дружба увійшли в п’ятірку найбільш значущих цінностей. Цей каталог доповнюють: мудрість, мир, освіта, справедливість, повага.
Опис: Розділ колективної монографії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4616
ISSN: -
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розділ_монограф_цінності.pdfРозділ колективної монографії524.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.