Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудник, Олена Богданівна-
dc.date.accessioned2020-04-08T16:40:14Z-
dc.date.available2020-04-08T16:40:14Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.citationБудник О.Б. Формування ціннісних орієнтацій учнів гірської школи Українських Карпат. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку: монографія / за наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П. Івано-Франківськ : НАІР, 2017. С. 262-271.uk_UA
dc.identifier.issn--
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4616-
dc.descriptionРозділ колективної монографіїuk_UA
dc.description.abstractУ розділі монографії висвітлено результати емпіричного дослідження авторки проблеми традиційних ціннісних орієнтацій в учнів гірської школи Українських Карпат. Зокрема, на основі класифікації цінностей, за М. Шелером, пріоритетними для учнів підліткового віку визначено життєво важливі та гедоністичні цінності (родина, здоров’я, кохання, комфортне життя). Відрадно, зазначає авторка, що в гірському регіоні Українських Карпат достатньо збереглися релігійні традиції, тому не випадково 53,8% респондентів вказали на таку абсолютну цінність, як віра в Бога. Досліджено, що для молодих жителів гірського реґіону Івано-Франківської області етичні категорії родина, любов, віра в Бога, здоров’я, дружба увійшли в п’ятірку найбільш значущих цінностей. Цей каталог доповнюють: мудрість, мир, освіта, справедливість, повага.uk_UA
dc.description.sponsorship-uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІвано-Франківськ: НАІРuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;--
dc.subjectЦіннісні орієнтації, гірська школа, Українські Карпати, освітній процесuk_UA
dc.subject-uk_UA
dc.titleФормування ціннісних орієнтацій учнів гірської школи Українських Карпатuk_UA
dc.title.alternative-uk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розділ_монограф_цінності.pdfРозділ колективної монографії524.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.