Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4617
Назва: Економічна компетенція учнів гуцульської школи: сутність та шляхи формування
Автори: Будник, Олена Богданівна
Ключові слова: економічне виховання, економічна компетенція, економічні якості, учні гірської школи, освітній процес, підприємливість
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Івано-Франківськ: НАІР
Бібліографічний опис: Будник О.Б. Економічна компетенція учнів гуцульської школи: сутність та шляхи формування. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку: монографія / за наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П. Івано-Франківськ : НАІР, 2017. С. 169-178.
Серія/номер: Педагогіка;-
Короткий огляд (реферат): Авторка акцентує увагу на актуальності розвитку економічної компетенції учнів в умовах реформування системи освіти України, наголошує на особливостях розвитку економічних якостей учнів в гірському регіоні Українських Карпат. У статті зазначено, що формування економічної компетентності учнів не повинно обмежуватися лише вивченням економіки (знанням сутності економічних категорій та економічних законів, розумінням явищ і процесів економічного життя; раціоналізмом мислення в умовах розвитку ринкових відносин; пізнанням алгоритмів діяльності тощо). Адже економічна компетентність випускника гірської (гуцульської) школи – це, передусім, його готовність до підприємництва та бізнесу в цьому краї, що ґрунтується на використанні досвіду господарювання, продовження родинних трудових династій з розвитку народних ремесел і промислів, туристичної індустрії, зокрема сільського зеленого туризму, набуття економічних якостей, необхідних для успішної самореалізації в майбутньому.
Опис: Розділ колективної монографії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4617
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розділ_монограф_економічні компетентність.pdfРозділ колективної монографії344.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.