Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4668
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ПОСЛУГ І ТУРИЗМУ
Автори: Зінькова, Ірина Ігорівна
Ключові слова: сфера послуг і туризму, підприємницька культура, закономірності, методологічні підходи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі України
Бібліографічний опис: Науковий вісник
Серія/номер: Педагогічні науки;№2(386)
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретичні узагальнення проблеми формування підприємницької культури майбутніх працівників сфери послуг і туризму. Автором проаналізовано погляди провідних науковців, здійснено систематизацію основних аспектів проблеми у фаховій літературі. На основі методів теоретичного аналізу виокремлено закономірності організації освітнього процесу в закладах вищої освіти для ефективного формування підприємницької культури студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа». Це зумовило конкретизацію методологічних підходів до професійної підготовки фахівців даної галузі, як-от: особистісно орієнтований, компетентнісний, діяльнісний і контекстний. Автором представлено основні засади реалізації означених підходів в освітньому процесі вищої школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4668
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_2.doc95 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.