Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінькова, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:01:25Z-
dc.date.available2020-04-09T14:01:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНауковий вісникuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4668-
dc.description.abstractУ статті представлено теоретичні узагальнення проблеми формування підприємницької культури майбутніх працівників сфери послуг і туризму. Автором проаналізовано погляди провідних науковців, здійснено систематизацію основних аспектів проблеми у фаховій літературі. На основі методів теоретичного аналізу виокремлено закономірності організації освітнього процесу в закладах вищої освіти для ефективного формування підприємницької культури студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа». Це зумовило конкретизацію методологічних підходів до професійної підготовки фахівців даної галузі, як-от: особистісно орієнтований, компетентнісний, діяльнісний і контекстний. Автором представлено основні засади реалізації означених підходів в освітньому процесі вищої школиuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;№2(386)-
dc.subjectсфера послуг і туризму, підприємницька культура, закономірності, методологічні підходиuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ПОСЛУГ І ТУРИЗМУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття_2.doc95 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.