Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/467
Назва: Освоєння майбутніми культурологами інтерактивного освітнього середовища
Автори: Воронова, Надія
Ключові слова: інтерактивне освітнє середовище
магістр культурологі
інформатизація
мультимедійні технології
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Воронова Н. Освоєння майбутніми культурологами інтерактивного освітнього середовища / Н. Воронова // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 43-48.
Короткий огляд (реферат): Стаття актуалізує використання інтерактивного освітнього середовища в процесі фахової підготовки майбутніх магістрів культурології. Наголошується перспективність парадигми “суми високих технологій”, яка базується на сучасній інформаційно-комуніка-ційній інфраструктурі. Аналізується впровадження принципів комп’ютеризації та інформатизації, що поєднанні в методі інформатизації освіти. Метод інформатизації культурологічної освіти характеризується активним залученням мультимедійних засобів у фахові навчальні дисципліни. Визначено найважливіші науково-технічні та соціально-економічні проблеми інформатизації, як от створення системи ефективного забезпечення своєчасними, вірогідними і вичерпними відомостями всіх суспільно значимих видів людської діяльності, умов для оперативного, ґрунтовного і всебічного аналізу досліджуваних проце¬сів і явищ, прогнозування їх розвитку, передбачення наслідків прийнятих рішень. Перспек-тивним виявляється освоєння майбутніми магістрами культурології нових методів і орга-нізаційних форм культурно-дозвіллєвої діяльності в інтерактивному освітньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/467
Розташовується у зібраннях:№ 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3403-9926-1-SM.pdf122.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.