Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/467
Назва: | Освоєння майбутніми культурологами інтерактивного освітнього середовища |
Автори: | Воронова, Надія |
Ключові слова: | інтерактивне освітнє середовище магістр культурологі інформатизація мультимедійні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Воронова Н. Освоєння майбутніми культурологами інтерактивного освітнього середовища / Н. Воронова // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 43-48. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття актуалізує використання інтерактивного освітнього середовища в процесі фахової підготовки майбутніх магістрів культурології. Наголошується перспективність парадигми “суми високих технологій”, яка базується на сучасній інформаційно-комуніка-ційній інфраструктурі. Аналізується впровадження принципів комп’ютеризації та інформатизації, що поєднанні в методі інформатизації освіти. Метод інформатизації культурологічної освіти характеризується активним залученням мультимедійних засобів у фахові навчальні дисципліни. Визначено найважливіші науково-технічні та соціально-економічні проблеми інформатизації, як от створення системи ефективного забезпечення своєчасними, вірогідними і вичерпними відомостями всіх суспільно значимих видів людської діяльності, умов для оперативного, ґрунтовного і всебічного аналізу досліджуваних проце¬сів і явищ, прогнозування їх розвитку, передбачення наслідків прийнятих рішень. Перспек-тивним виявляється освоєння майбутніми магістрами культурології нових методів і орга-нізаційних форм культурно-дозвіллєвої діяльності в інтерактивному освітньому середовищі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/467 |
Розташовується у зібраннях: | № 13 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3403-9926-1-SM.pdf | 122.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.