Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4686
Назва: Використання QR-кодів у вищій школі (дисципліна «Сучасна українська мова з практикумом»).
Автори: Деркачова, Ольга Сергіївна
Ключові слова: навчальний процес, QR-код, кодування, лекція, підручник
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Деркачова О. Використання QR-кодів у вищій школі (дисципліна «Сучасна українська мова з практикумом»). Українська література в загальноєвропейському контексті. Збірник наукових праць. Випуск 3. Мелітополь, 2019. С. 72-78.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває можливості використання QR-кодів у вищій школі під час вивчення дисципліни «Сучасна українська мова з практикумом» для студентів спеціальності «Початкова освіта». Проаналізовано головні способи їх застосування на прикладі підручника «7 есеїв про українську мову. Книга 2. Частина 2». Визначено ефективність роботи з ними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4686
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
деркачова мелітополь 2019.pdf511.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.