Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркачова, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:05:24Z-
dc.date.available2020-04-09T14:05:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДеркачова О. Використання QR-кодів у вищій школі (дисципліна «Сучасна українська мова з практикумом»). Українська література в загальноєвропейському контексті. Збірник наукових праць. Випуск 3. Мелітополь, 2019. С. 72-78.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4686-
dc.description.abstractСтаття розкриває можливості використання QR-кодів у вищій школі під час вивчення дисципліни «Сучасна українська мова з практикумом» для студентів спеціальності «Початкова освіта». Проаналізовано головні способи їх застосування на прикладі підручника «7 есеїв про українську мову. Книга 2. Частина 2». Визначено ефективність роботи з ними.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectнавчальний процес, QR-код, кодування, лекція, підручникuk_UA
dc.titleВикористання QR-кодів у вищій школі (дисципліна «Сучасна українська мова з практикумом»).uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
деркачова мелітополь 2019.pdf511.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.