Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4687
Title: | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕНННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЛІТЕРАТУРА ТА ІНКЛЮЗІЯ» У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Authors: | Деркачова, Ольга Сергіївна |
Keywords: | інклюзія, інклюзивна література, сучасна література, дисципліна «Література та інклюзія» |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Деркачова О. Теорія і практика впровадження дисципліни «Література та інклюзія» у навчальний процес для студентів педагогічних спеціальностей. Особистісно-прфесійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст. Мелітополь, 2019. С. 80-85. |
Abstract: | Дослідження присвячено особливостям вивчення інклюзивної літератури майбутніми вчителями, визначено поняття інклюзивної літератури, зроблено огляд творів, рекомендованих до читання студентам-початківцям, а також запропоновано елементи лекційного вивчення та практичного опрацювання такої літератури. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4687 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Деркачова Інклюзія.мелітdocx.pdf | 368.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.