Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4687
Назва: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕНННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЛІТЕРАТУРА ТА ІНКЛЮЗІЯ» У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Автори: Деркачова, Ольга Сергіївна
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна література, сучасна література, дисципліна «Література та інклюзія»
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Деркачова О. Теорія і практика впровадження дисципліни «Література та інклюзія» у навчальний процес для студентів педагогічних спеціальностей. Особистісно-прфесійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст. Мелітополь, 2019. С. 80-85.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено особливостям вивчення інклюзивної літератури майбутніми вчителями, визначено поняття інклюзивної літератури, зроблено огляд творів, рекомендованих до читання студентам-початківцям, а також запропоновано елементи лекційного вивчення та практичного опрацювання такої літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4687
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деркачова Інклюзія.мелітdocx.pdf368.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.