Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/469
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозак, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2019-09-11T12:37:03Z-
dc.date.available2019-09-11T12:37:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКозак Л. В. Формування інноваційного потенціалу майбутнього викладача / Л. В. Козак // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 54-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/469-
dc.description.abstractУ статті аналізуються сучасні ключові поняття освітньої практики: “інноваційний потенціал”, “інноваційний потенціал педагога”, “педагогічна творчість”, “інноваційне мислення”, “інноваційна культура”, “викладач-інноватор”, “інноваційна діяльність викладача”, “інноваційне освітнє середовище”, “інноваційне навчання”, “готовність до інноваційної діяльності”. Автором розглянуто структуру та характеристику інноваційного потенціалу особистості; досліджено особливості інноваційного потенціалу викладача закладу вищої освіти; обгрунтовано педагогічні умови формування інноваційного потенціалу майбутніх викладачів: створення інноваційного середовища у закладі вищої освіти, збагачення змісту дисциплін професійно-педагогічного циклу інноваційною складовою, організація інноваційного навчання майбутніх викладачів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectструктура інноваційного потенціалуuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови формування інноваційного потенціалу майбутнього викладачаuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.titleФормування інноваційного потенціалу майбутнього викладачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3405-9930-1-SM.pdf147.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.