Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4709
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулик, Іванна Василівна | - |
dc.contributor.author | Комановська, Марія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-09T14:14:02Z | - |
dc.date.available | 2020-04-09T14:14:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Науковий журнал Освітній простір України ДВНЗ «Прикарп. нац. ун-ту ім. В. Стефаника» | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4709 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теоретичну підготовку майбутніх соціальних педагогів до спілкування з батьками учнів шкіл. Організація та методика проведення дослідження ґрунтувалась на положеннях про те, що зростання рівнів педагогічної культури спілкування студентів з батьками школярів можливе завдяки удосконаленню системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів, ефективному поєднанню різноманітних форм і методів вивчення соціально-педагогічних дисциплін, реалізації індивідуально-творчого підходу до навчально-виховного процесу студентів, орієнтації на суб’єктивну позицію кожного студента. Розкрито організаційні форми і методи педагогічної практики студентів у формуванні педагогічної культури спілкування з батьками учнів шкіл. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№16 | - |
dc.subject | спілкування, педагогічне спілкування, культура педагогічного спілкування, соціальний педагог, батьки. | uk_UA |
dc.title | Формування у майбутніх соціальних педагогів педагогічної культури спілкування з батьками учнів в процесі фахового навчання. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Кулик І., Комановська М.pdf | 274.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.