Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/470
Назва: | Професійна підготовка майбутніх дефектологів за системно-діяльнісним підходом |
Автори: | Кононова, Марина |
Ключові слова: | дефектолог системно-діяльнісний підхід професійна підготовка професійний розвиток |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Кононова М. Професійна підготовка майбутніх дефектологів за системно-діяльнісним підходом / М. Кононова // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 61-65. |
Короткий огляд (реферат): | Окреслено системно-діяльнісний підхід як один із методологічних підходів до професійної підготовки майбутнього дефектолога. Висвітлено ключові поняття системно-діяльнісного підходу. Визначено систему як основне поняття системного підходу. Розкрито сутність системного підходу. Окреслено принципи, на яких грунтується системний підхід до професійної підготовки майбутніх вчителів-дефектологів: єдності, розвитку, глобальної мети, функціональності, децентралізації, ієрархії, невизначеності, організованості. Розкрито методологічну ефективність системного підходу. Доведено, що системний підхід розглядає процес професійного розвитку майбутніх дефектологів як інваріантний етап неперервної освіти, що здійснюється під час навчання студентів у закладах вищої освіти та забезпечує єдність і цілісність усіх складових компонентів змісту та процесу навчання майбутніх дефектологів з орієнтацією на освіту упродовж усього життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/470 |
Розташовується у зібраннях: | № 13 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3406-9932-1-SM.pdf | 123.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.