Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/473
Title: Актуальні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів іноземної мови
Authors: Рогульська, Оксана
Keywords: методологічні підходи
підготовка майбутніх учителів іноземної мови
заклади вищої освіти
Issue Date: 2018
Citation: Рогульська О. Актуальні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів іноземної мови / О. Рогульська // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 82-88.
Abstract: В статті обґрунтовано сучасні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів іноземної мови, а саме: системний, компетентісний, аксіологічний, культуро-логічний, діяльністий, комунікативний, центрований на студенті, міждисциплінарний. Оскільки завдання закладів вищої освіти полягають у створенні та впровадженні нових підходів до навчання, застосування яких сприятиме якості підготовки майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах Нової української школи, в статті йдеться про необхідність перенесення уваги з процесу навчання на його результат, а відтак про доцільність запровадження актуальних сьогодні методологічних підходів до підготовки майбутніх учителів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/473
Appears in Collections:№ 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3409-9939-1-SM.pdf168.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.