Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4764
Title: | Проблема проектування навчального процесу у вищій школі |
Authors: | Єгорова, Інга Вячеславівна |
Keywords: | проектування, проектування курсу навчання, мета навчання, зміст навчальної дисципліни |
Issue Date: | Oct-2016 |
Publisher: | Scentific Journal Virtus |
Citation: | Scentific Journal Virtus.-Issue # 8, October,2016, Published since 2014 /Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF) |
Series/Report no.: | Issue # 8; |
Abstract: | Стаття присвячена процесу проектування курсу навчання педагогічних дисциплін у вищому навчальному закладі. У роботі автор розглядає процес проектування через аналіз його основних етапів. Першим етапом виступає мета навчання - прищепити студентам навички практичної діяльності, які б ґрунтувалися на глибоких теоретичних знаннях. Другим етапом проектування є формування змісту навчальної дисципліни – конкретних знань, умінь та практичних навичок, якими повинні оволодіти студенти, щоб реалізувати основну мету навчання. |
Description: | Мета статті – проаналізувати процес проектування курсу навчання ,основні його етапи, а також шляхи удосконалення проектувальних можливостей сучасних викладачів ВНЗ. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4764 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єгорова І.В. Стаття Virtus.pdf | 331.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.