Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4764
Назва: | Проблема проектування навчального процесу у вищій школі |
Автори: | Єгорова, Інга Вячеславівна |
Ключові слова: | проектування, проектування курсу навчання, мета навчання, зміст навчальної дисципліни |
Дата публікації: | жов-2016 |
Видавництво: | Scentific Journal Virtus |
Бібліографічний опис: | Scentific Journal Virtus.-Issue # 8, October,2016, Published since 2014 /Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF) |
Серія/номер: | Issue # 8; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена процесу проектування курсу навчання педагогічних дисциплін у вищому навчальному закладі. У роботі автор розглядає процес проектування через аналіз його основних етапів. Першим етапом виступає мета навчання - прищепити студентам навички практичної діяльності, які б ґрунтувалися на глибоких теоретичних знаннях. Другим етапом проектування є формування змісту навчальної дисципліни – конкретних знань, умінь та практичних навичок, якими повинні оволодіти студенти, щоб реалізувати основну мету навчання. |
Опис: | Мета статті – проаналізувати процес проектування курсу навчання ,основні його етапи, а також шляхи удосконалення проектувальних можливостей сучасних викладачів ВНЗ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4764 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Єгорова І.В. Стаття Virtus.pdf | 331.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.