Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4764
Назва: Проблема проектування навчального процесу у вищій школі
Автори: Єгорова, Інга Вячеславівна
Ключові слова: проектування, проектування курсу навчання, мета навчання, зміст навчальної дисципліни
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: Scentific Journal Virtus
Бібліографічний опис: Scentific Journal Virtus.-Issue # 8, October,2016, Published since 2014 /Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF)
Серія/номер: Issue # 8;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена процесу проектування курсу навчання педагогічних дисциплін у вищому навчальному закладі. У роботі автор розглядає процес проектування через аналіз його основних етапів. Першим етапом виступає мета навчання - прищепити студентам навички практичної діяльності, які б ґрунтувалися на глибоких теоретичних знаннях. Другим етапом проектування є формування змісту навчальної дисципліни – конкретних знань, умінь та практичних навичок, якими повинні оволодіти студенти, щоб реалізувати основну мету навчання.
Опис: Мета статті – проаналізувати процес проектування курсу навчання ,основні його етапи, а також шляхи удосконалення проектувальних можливостей сучасних викладачів ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4764
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єгорова І.В. Стаття Virtus.pdf331.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.