Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4764
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єгорова, Інга Вячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-09T14:28:32Z | - |
dc.date.available | 2020-04-09T14:28:32Z | - |
dc.date.issued | 2016-10 | - |
dc.identifier.citation | Scentific Journal Virtus.-Issue # 8, October,2016, Published since 2014 /Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF) | uk_UA |
dc.identifier.other | Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4764 | - |
dc.description | Мета статті – проаналізувати процес проектування курсу навчання ,основні його етапи, а також шляхи удосконалення проектувальних можливостей сучасних викладачів ВНЗ. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена процесу проектування курсу навчання педагогічних дисциплін у вищому навчальному закладі. У роботі автор розглядає процес проектування через аналіз його основних етапів. Першим етапом виступає мета навчання - прищепити студентам навички практичної діяльності, які б ґрунтувалися на глибоких теоретичних знаннях. Другим етапом проектування є формування змісту навчальної дисципліни – конкретних знань, умінь та практичних навичок, якими повинні оволодіти студенти, щоб реалізувати основну мету навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Scentific Journal Virtus | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Issue # 8; | - |
dc.subject | проектування, проектування курсу навчання, мета навчання, зміст навчальної дисципліни | uk_UA |
dc.title | Проблема проектування навчального процесу у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єгорова І.В. Стаття Virtus.pdf | 331.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.