Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгорова, Інга Вячеславівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:28:32Z-
dc.date.available2020-04-09T14:28:32Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationScentific Journal Virtus.-Issue # 8, October,2016, Published since 2014 /Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF)uk_UA
dc.identifier.otherCite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4764-
dc.descriptionМета статті – проаналізувати процес проектування курсу навчання ,основні його етапи, а також шляхи удосконалення проектувальних можливостей сучасних викладачів ВНЗ.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена процесу проектування курсу навчання педагогічних дисциплін у вищому навчальному закладі. У роботі автор розглядає процес проектування через аналіз його основних етапів. Першим етапом виступає мета навчання - прищепити студентам навички практичної діяльності, які б ґрунтувалися на глибоких теоретичних знаннях. Другим етапом проектування є формування змісту навчальної дисципліни – конкретних знань, умінь та практичних навичок, якими повинні оволодіти студенти, щоб реалізувати основну мету навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherScentific Journal Virtusuk_UA
dc.relation.ispartofseriesIssue # 8;-
dc.subjectпроектування, проектування курсу навчання, мета навчання, зміст навчальної дисципліниuk_UA
dc.titleПроблема проектування навчального процесу у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова І.В. Стаття Virtus.pdf331.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.