Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгорова, Інга Вячеславівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:28:40Z-
dc.date.available2020-04-09T14:28:40Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationЄгoрова І.В. Шляхи удосконалення навчальної діяльності студентів ВНЗ у процесі їх роботи з текстом // Scentific Journal Virtus.-Issue # 13 , April, 2017, Published since 2014/Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF);( ISSN 2410-4388).- .- С.117-120.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2410-4388-
dc.identifier.otherCite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4765-
dc.descriptionМета нашої статті: обґрунтувати методичні засади удосконалення процесу навчання студентів ВНЗ на етапі їх роботи з текстомuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі удосконалення навчальної діяльності студентів ВНЗ у процесі їх роботи з різними видами текстів. Через аналіз власне процесу діяльності розглядається специфічна діяльність-діяльність навчання. Звертаючись до основних етапів засвоєння знань, автор приділяє увагу саме процесу розуміння та осмислення знань. У статті наведено дієвий алгоритм роботи з текстом як одним із основних джерел у отриманні студентами знань та визначено основні види читання, які здатні сприяти повноцінному засвоєнню студентами знаньuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherScentific Journal Virtusuk_UA
dc.relation.ispartofseriesIssue # 13;-
dc.subjectдіяльність, навчальна діяльність, робота з текстом, види читанняuk_UA
dc.titleШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНІВ ВНЗ У ПРОЦЕСІ ЇХ РОБОТИ З ТЕКСТОМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова Virtus 2017.pdf346.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.