Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТанько, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2019-09-12T11:56:54Z-
dc.date.available2019-09-12T11:56:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТанько Т. П. Духовно-моральні цінності як ознака професіоналізму вихователя сучасного закладу дошкільної освіти / Т. П. Танько // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 126-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/479-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема духовно-моральних цінностей майбутніх вихователів ЗДО, розкривається їх зміст, узаємозв’язок і взаємодія, розглядається нова модель їхньої професійної підготовки, що спрямована на створення умов саморозвитку, самореалізації, становлення духовності особистості. Наголошується, що майбутнє суспільства багато в чому залежить саме від того, з якими духовно-моральними ідеалами й цінностями ввійдуть наші діти сьогодні. Становлення особистості, становлення ціннісних орієнтирів формування і розвиток дитини в сучасному соціопросторі, обумовлені соціальними впливами, характером суспільства, у якому вона живе, атмосферою сім’ї, навчально-виховним середовищем дошкільного освітнього закладу, світом її розваг, інтересів, звичаїв і традицій. Підкреслюється, що основним завданням дошкільної освіти, зокрема вихователя дітей дошкільного віку є озброєння дитини не стільки системою галузевих знань, скільки наукою життя, створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності ціннісного ставлення до Природи, Культури, Людей, Самого Себе. Зосереджується увага на тому, що виховання духовно-моральних цінностей у майбутніх вихователів має бути спрямоване на вирішення однієї з найактуальніших проблем сучасності – виховання живої чистої душі дитини через духовне наставництво, духовну взаємодію, через організований полікультурний простір, який сприяє гармонізації дитячого серця, формуванню внутрішнього світу підростаючої людини. У зв’язку з цим постає надзвичайно важливе завдання – виховання духовно-морального ідеалу майбутнього вихователя під час навчання в педагогічному ЗВО.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectдуховно – моральні ідеали й цінностіuk_UA
dc.subjectполікультурний простірuk_UA
dc.subjectнова модель професійної підготовкиuk_UA
dc.titleДуховно-моральні цінності як ознака професіоналізму вихователя сучасного закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3415-9951-1-SM.pdf149.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.