Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4806
Назва: | ШКОЛА МАТЕРІ – ВАЖЛИВА ФОРМА ПРОПАГАНДИ ПЕДАГОГІЧНИХ І МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ В УРСР У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ. |
Автори: | Стинська, Вікторія Володимирівна |
Ключові слова: | Школа матері, пропаганда, педагогічні знання, медичні знання, УРСР, друга половина ХХ ст. |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Стинська В. Школа матері – важлива форма пропаганди педагогічних і медичних знань в УРСР у другій половині ХХ ст. Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2017. № 16–19. С. 125–129. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено діяльність школи матері як форми пропаганди педагогічних і медичних знань в УРСР у другій половині ХХ ст. Увагу акцентовано на характеристиці основних компонентів процесу навчання (мета, завдання, зміст, принципи, форми та методи в школі матері) та організації і керівництві її роботою. Досліджено, що В УРСР школи матері вперше були організовані в Луганській, Сталінській, Миколаївській, Черкаській, Полтавській, Вінницькій і Волинській областях в 1959-1960 роках. Відповідно про Положення про школу матері метою закладу була методична психолого-педагогічна допомога батькам у вихованні дітей з раннього віку в сім’ї. Встановлено, що школа матері мала відділи переддошкільного і дошкільного виховання (відповідно до цього було розроблено навчальні плани та програми). У закладі поєднували теоретичні лекції та доповіді з практичними порадами та прикладними заняттями, зокрема застосовувалися такі форми роботи з батьками як лекції і консультації, вечори запитань і відповідей, конференції батьків по обміну досвідом виховання дітей, екскурсії, організації виставок, випуск бюлетенів і стінгазет, перегляд науково-популярних і художніх кінофільмів на теми виховання дітей. Висновки: у другій половині ХХ ст. в УРСР вимогою суспільності стала організація педагогічного всеобучу батьків, а школа матері – осередком педагогічних знань і формування їх педагогічної культури та розвитку партнерських стосунків з сім’єю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4806 |
ISSN: | ISSN 1994-4845 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gsuk_2017_16_34.pdf | 100.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.