Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4880
Назва: Музично-ритмічні рухи як інтерактивний засіб впливу на розвиток психомоторики у молодших школярів
Автори: Липа, Ірина Юліанівна
Ключові слова: музично-ритмічні рухи, психомоторика, молодші школярі
Дата публікації: 2019
Видавництво: Прикарпатський національний універмтет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Липа І.Ю. Музично-ритмічні рухи як інтерактивний засіб впливу на розвиток психомоторики у молодших школярів: монографія Впровадження інноваційної освітньої парадигми в гірських школах Українських Карпат / За наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В.Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2019. С. 119–124 [0,5 др. арк.]
Серія/номер: Педагогіка;2019
Короткий огляд (реферат): Сучасні підходи до виховання дитини стимулюють пошук дієвих інтерактивних засобів впливу на її психомоторику (під психомоторикою ми розуміємо зв′язок психічних процесів з рухами і діяльністю людини; сукупність характерних для людини особливостей рухових реакцій - сила, координація, швидкість, точність [5, c.246]), що є ефективним механізмом розвитку почуттів та фізичного стану. Науковими дослідженнями підтверджується, що весь організм людини реагує на дію музики. Відомий музикознавець В.Медушевський підкреслює, що нескінченно багата інформація, закладена в музиці, зчитується не розумом, а динамічним станом тіла – співінтонуванням, пантомімічними рухами. Особливо це притаманно дітям. У них сприймання музики, зокрема її ритмічної складової, викликає рефлекторну реакцію-відповідь усього організму, що позитивно впливає на розвиток їхньої психомоторики.
Опис: Опубліковано вперше
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4880
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lypa_article.docx28.23 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.