Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4881
Title: Підготовка студентів до вокально-хорової практики у початковій школі
Authors: Липа, Ірина Юліанівна
Keywords: вокально-хорова практика, початкова школа, підготовка фахівців
Issue Date: 2019
Publisher: Прикарпатський національний універмтет імені Василя Стефаника
Citation: 2. Липа І.Ю. Підготовка студентів до вокально-хорової практики у початковій школі. Гірська школа в умовах реформування системи освіти: компетентнісний вектор :[ монографія]. Івано-Франківськ, 2018. С. 195 – 204. (0,75 др. арк.).
Series/Report no.: Педагогіка;2019
Abstract: Динамічні процеси, які відбуваються у сучасному освітньому просторі, детермінують необхідність оновлення змісту й методів навчання майбутніх учителів музичного мистецтва. Наявне у вищій педагогічній школі домінування музично-теоретичної підготовки студентів над практичною негативно позначається на реалізації майбутнім музикантом-педагогом своїх професійних функцій. Невміння багатьох випускників використовувати свої теоретичні знання у практичній діяльності, самостійно розбиратися у складних методичних питаннях, робити правильні висновки щодо застосування кращих досягнень науково-педагогічної думки у своїй практичній роботі, безпорадність перед реаліями сучасного музично-освітнього процесу часто призводять до зневіри у власних силах, викликають розчарування у виборі професії тощо. Окрім цього, негативним фактором, який обмежує професійне зростання майбутніх учителів, є недостатня обізнаність з місцевим (у нашому випадку прикарпатським) фольклорним пісенним матеріалом. Його використання у професійній діяльності полегшило б налагодження комунікації молодого педагога зі своїми вихованцями, що сприяло б реалізації завдань музичної освіти учнів.
Description: опубліковано вперше
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4881
Appears in Collections:Наукові видання (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lypa_article-1.docx30.25 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.