Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлободяник, Олександр-
dc.date.accessioned2019-09-12T13:30:52Z-
dc.date.available2019-09-12T13:30:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСлободяник О. Проектно-технологічний підхід у площині модернізації освітніх систем / О. Слободяник // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 187-192.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/488-
dc.description.abstractУ статті окреслено роль професійної освіти у розв’язанні соціально-економічних завдань держави, спрямованих на інтеграцію України до Європейського союзу. Заявлено про актуальність упровадження в освітній процес інноваційних підходів: компе¬тентнісного та проектно-технологічного.З’ясовано, що практико-орієнтована складова компетентнісного підходу передбачає зміну акцентів у професійній підготовці майбутніх фахівців: перехід від традиційної практики поєднання теоретичного та практичного навчання до навчальної проектно-технологічної діяльності, орієнтованої на формування у здобувачів освіти професійних вмінь і навичок з відповідної професії та практичну підготовку до професійної діяльності в умовах розвитку високотехнологічного виробництва. Схарактеризовано проектні технології навчання, використання яких забезпечує співвідношення професійної підготовки із інноваційними тенденціями розвитку різних галузей виробництва, передбачає удосконалення теоретичних знань у процесі планування і виконання практичних робіт, узгоджується із потребами та здатностями особистості. Розкрито значення STEM-освіти, яка органічно поєднується із ресурсними можливостями проектно-технологічного підходу та є важливою для учнів у виборі майбутньої професії, а для учнів/студентів закладів професійної освіти – сприяє розвитку індивідуальної освітньої траєкторії на вищих рівнях освіти.Узагальнено, що дидактичний, методичний, практико-орієнтований потенціал проектно-технологічного підходу віддзеркалюється в освітньому процесі системним поєднанням теоретичної й практичної складових навчання, зміст яких узгоджується із нововведеннями у сфері виробництва, й реалізується у закладах освіти на основі активного упровадження проектних технологій, STEM-програм, інших сучасних педагогічних та інформаційних технологій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпроектно-технологічний підхідuk_UA
dc.subjectпроектні технології навчанняuk_UA
dc.subjectSTEM-освіта, здобувачі освітиuk_UA
dc.subjectзаклади професійної освіти.uk_UA
dc.titleПроектно-технологічний підхід у площині модернізації освітніх системuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3424-9969-1-SM.pdf137.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.