Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/489
Назва: Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США
Автори: Горохівська, Тетяна
Ключові слова: професійно-педагогічна компетентність
викладач вищої школи
система підвищення кваліфікації
США
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Горохівська Т. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США / Т. Горохівська // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 7-12.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто тенденції розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США. Окрему увагу приділено аналізу науково-педагогічної літератури, присвяченої проблемі розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогічних працівників США. Наголошено, що професійно-педагогічна компетентність займає найважливіше місце серед основних компетентностей викладачів вищої школи, оскільки безпосередньо пов’язана з виконанням професійних обов’язків. Виявлено особливості професійного розвитку викладачів американських вищих навчальних закладів, серед яких визначальне місце займає система підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Визначено нормативну основу, проаналізовано бази, різноманітні форми і програми підвищення кваліфікації й удосконалення професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у США.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/489
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3537-10347-1-SM.pdf129.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.