Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорохівська, Тетяна-
dc.date.accessioned2019-09-13T06:46:18Z-
dc.date.available2019-09-13T06:46:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГорохівська Т. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США / Т. Горохівська // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 7-12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/489-
dc.description.abstractУ статті розглянуто тенденції розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США. Окрему увагу приділено аналізу науково-педагогічної літератури, присвяченої проблемі розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогічних працівників США. Наголошено, що професійно-педагогічна компетентність займає найважливіше місце серед основних компетентностей викладачів вищої школи, оскільки безпосередньо пов’язана з виконанням професійних обов’язків. Виявлено особливості професійного розвитку викладачів американських вищих навчальних закладів, серед яких визначальне місце займає система підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Визначено нормативну основу, проаналізовано бази, різноманітні форми і програми підвищення кваліфікації й удосконалення професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у США.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectвикладач вищої школиuk_UA
dc.subjectсистема підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectСШАuk_UA
dc.titleРозвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду СШАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3537-10347-1-SM.pdf129.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.