Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/489
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горохівська, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T06:46:18Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T06:46:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Горохівська Т. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США / Т. Горохівська // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 7-12. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/489 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто тенденції розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США. Окрему увагу приділено аналізу науково-педагогічної літератури, присвяченої проблемі розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогічних працівників США. Наголошено, що професійно-педагогічна компетентність займає найважливіше місце серед основних компетентностей викладачів вищої школи, оскільки безпосередньо пов’язана з виконанням професійних обов’язків. Виявлено особливості професійного розвитку викладачів американських вищих навчальних закладів, серед яких визначальне місце займає система підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Визначено нормативну основу, проаналізовано бази, різноманітні форми і програми підвищення кваліфікації й удосконалення професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у США. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | викладач вищої школи | uk_UA |
dc.subject | система підвищення кваліфікації | uk_UA |
dc.subject | США | uk_UA |
dc.title | Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 14 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3537-10347-1-SM.pdf | 129.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.