Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/491
Назва: | Педагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграції |
Автори: | Мартиненко, Світлана |
Ключові слова: | педагогічне моделювання освітнє середовище євроінтеграція моделювання |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Мартиненко С. Педагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграції / С. Мартиненко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 22-30. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено розгляду педагогічного моделювання як феномена модернізації освітнього середовища університету, що відповідає суспільним викликам і вимогам європейського інтеграційного процесу; розкрито й розширено сутність педагогічного моделювання в контексті дослідження; виокремлено й охарактеризовано найпоширеніші типи педагогічних моделей: педагогічні моделі освіти як цінності, педагогічні моделі освіти як системи, педагогічні моделі освіти як єдність процесу і результату; подано авторське бачення сутності педагогічного моделювання освітнього середовища університету, яке полягає у відображенні особливостей існуючої педагогічної мети, алгоритму в спеціально створеному об’єкті, а також освітнього середовища, що є сукупністю матеріальних чинників навчально-пізнавального процесу, міжособистісних стосунків, які встановлюються між суб’єктами педагогічної взаємодії; доведено, що системний підхід у процесі педагогічного моделювання є ефективним і перспективним для соціалізації та самореалізації особистості в умовах євроінтеграції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/491 |
Розташовується у зібраннях: | № 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3539-10351-1-SM.pdf | 169.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.