Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартиненко, Світлана-
dc.date.accessioned2019-09-13T06:59:22Z-
dc.date.available2019-09-13T06:59:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМартиненко С. Педагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграції / С. Мартиненко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 22-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/491-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду педагогічного моделювання як феномена модернізації освітнього середовища університету, що відповідає суспільним викликам і вимогам європейського інтеграційного процесу; розкрито й розширено сутність педагогічного моделювання в контексті дослідження; виокремлено й охарактеризовано найпоширеніші типи педагогічних моделей: педагогічні моделі освіти як цінності, педагогічні моделі освіти як системи, педагогічні моделі освіти як єдність процесу і результату; подано авторське бачення сутності педагогічного моделювання освітнього середовища університету, яке полягає у відображенні особливостей існуючої педагогічної мети, алгоритму в спеціально створеному об’єкті, а також освітнього середовища, що є сукупністю матеріальних чинників навчально-пізнавального процесу, міжособистісних стосунків, які встановлюються між суб’єктами педагогічної взаємодії; доведено, що системний підхід у процесі педагогічного моделювання є ефективним і перспективним для соціалізації та самореалізації особистості в умовах євроінтеграції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.titleПедагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3539-10351-1-SM.pdf169.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.