Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/494
Назва: | Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття |
Автори: | Мова, Людмила |
Ключові слова: | танець постмодерн музично-хореографічний перфоманс алеаторичні форми |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Мова Л. Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття / Л. Мова // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 45-51. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена питанням формоутворення у музично-хореографічних виставах другої половини ХХ століття. Проаналізовано співпрацю Джона Кейджа та Мерса Каннінгема в мистецтві танцю. Автор розкриває основні типи музичних форм (мобільна форма та модульна форма) та методи взаємодії, які характеризувалися для танців постмодерну. Також висвітлена роль імпровізації в хореографічному мистецтві.Показано, що існують специфічні методи створення / написання музичної компо¬зиції та принципи формування в постмодерністському танці. Найбільш важливими серед них є творчий принцип індетермінізму і метод випадкової дії, які стали основою музично-хореографічних вистав і творів чистої інструментальної музики другої половини ХХ століття. Основною характеристикою танцювальних вистав є свобода формування форм. Композитори, які працювали в постмодерністському танці, використовують алеаторні форми для пошуку нових структурних рішень органічного поєднання з вільними хорео-графічними композиціями з академічним кліше. Композитори та хореографи вважають, що головним художнім завданням є перехід мистецької роботи з об’єкта в процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/494 |
Розташовується у зібраннях: | № 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3542-10357-1-SM.pdf | 132.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.