Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/495
Назва: Українська академічна риторична школа
Автори: Ткаченко, Лідія Петрівна
Ключові слова: риторика
університет
освіта
система
підручники
методика
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ткаченко Л. Українська академічна риторична школа / Л. Ткаченко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 51-57.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про становлення та розвиток в Україні академічної риторичної школи, що трансформувала кращі надбання викладання гуманітарних дисциплін з братських шкіл та колегіумів. Перші українські університети напрацювали автентичну парадигму передачі знань, яка вирізнялася не лише ґрунтовними знаннями викладачів-лекторів, а й спиралася на традиційні для нашої освітньої системи принципи: народність, доступність, природовідповідність тощо. У статті доведено, що академічні ритори використовували власний досвід побудови навчальних курсів, прагнули до запровадження діалогічних методів навчання, активно аналізували зарубіжний досвід, але передавали знання з опорою на ментальність українського студентства. Зазначено, що значний внесок в розвиток риторики як навчального предмета внесла університетська освіта. Вивчення історії становлення академічного красномовства доводить, що українські викладачі-ритори створили непересічну систему взаємодії викладач – студент, що передбачає паритетні конструктивні взаємини у навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/495
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3543-10359-1-SM.pdf141.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.