Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/495
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Лідія Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T07:26:30Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T07:26:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко Л. Українська академічна риторична школа / Л. Ткаченко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 51-57. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/495 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про становлення та розвиток в Україні академічної риторичної школи, що трансформувала кращі надбання викладання гуманітарних дисциплін з братських шкіл та колегіумів. Перші українські університети напрацювали автентичну парадигму передачі знань, яка вирізнялася не лише ґрунтовними знаннями викладачів-лекторів, а й спиралася на традиційні для нашої освітньої системи принципи: народність, доступність, природовідповідність тощо. У статті доведено, що академічні ритори використовували власний досвід побудови навчальних курсів, прагнули до запровадження діалогічних методів навчання, активно аналізували зарубіжний досвід, але передавали знання з опорою на ментальність українського студентства. Зазначено, що значний внесок в розвиток риторики як навчального предмета внесла університетська освіта. Вивчення історії становлення академічного красномовства доводить, що українські викладачі-ритори створили непересічну систему взаємодії викладач – студент, що передбачає паритетні конструктивні взаємини у навчальному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | риторика | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | підручники | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.title | Українська академічна риторична школа | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 14 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3543-10359-1-SM.pdf | 141.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.