Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарава, Ірина-
dc.date.accessioned2019-09-16T07:08:37Z-
dc.date.available2019-09-16T07:08:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВарава І. Педагогічне моделювання готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самоудосконалення / І Варава // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 58-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/496-
dc.description.abstractВиходячи з особливостей розвитку сучасного інформаційного суспільства у статті актуалізується проблема науково-методичного супроводу формування готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення упродовж усього життя.Розглянуто умови формування готовності до творчої професійної діяльності ІТ-фахівців на сучасному етапі та підкреслено актуальність професії техніка-програміста на етапі модернізації суспільства і розвитку ринкових відносин. Передусім йдеться про суперечності між: глобальним і локальним; усезагальним і індивідуальним; духовним і матеріальним; традиціями і сучасностями; найближчими і перспективними заняттями; конкуренцією і рівністю можливостей, необмеженими можливостями людини оволодівати ними. За цих умов навчання упродовж усього життя стає одним з ключів до розв’язання проблем ХХІ століття. Зокрема, здійснено теоретичне обґрунтування педагогічного моделювання як методу наукового пізнання для відтворення характеристик моделі такого явища, як готовність майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення. З використанням концептуальних технік у дослідженні побудовано каскадну модель формування готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення, яка має універсальну частину – аксіоматику. Педагогічне моделювання в даній науковій праці є методом наукового пізнання, який уможливив відтворення характеристик моделі формування готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення як багатомірного і багатофакторного процесу. Перспективним напрямом подальшого дослідження передбачається її впровадження в педагогічну практику професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів із зазначеної спеціальності з обов’язковим аналізом отриманих багатопланових результатів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UA
dc.subjectфахове самовдосконаленняuk_UA
dc.subjectтехніки-програмістиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleПедагогічне моделювання готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самоудосконаленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3544-10361-1-SM.pdf151.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.