Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варава, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-16T07:08:37Z | - |
dc.date.available | 2019-09-16T07:08:37Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Варава І. Педагогічне моделювання готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самоудосконалення / І Варава // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 58-64. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/496 | - |
dc.description.abstract | Виходячи з особливостей розвитку сучасного інформаційного суспільства у статті актуалізується проблема науково-методичного супроводу формування готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення упродовж усього життя.Розглянуто умови формування готовності до творчої професійної діяльності ІТ-фахівців на сучасному етапі та підкреслено актуальність професії техніка-програміста на етапі модернізації суспільства і розвитку ринкових відносин. Передусім йдеться про суперечності між: глобальним і локальним; усезагальним і індивідуальним; духовним і матеріальним; традиціями і сучасностями; найближчими і перспективними заняттями; конкуренцією і рівністю можливостей, необмеженими можливостями людини оволодівати ними. За цих умов навчання упродовж усього життя стає одним з ключів до розв’язання проблем ХХІ століття. Зокрема, здійснено теоретичне обґрунтування педагогічного моделювання як методу наукового пізнання для відтворення характеристик моделі такого явища, як готовність майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення. З використанням концептуальних технік у дослідженні побудовано каскадну модель формування готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення, яка має універсальну частину – аксіоматику. Педагогічне моделювання в даній науковій праці є методом наукового пізнання, який уможливив відтворення характеристик моделі формування готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самовдосконалення як багатомірного і багатофакторного процесу. Перспективним напрямом подальшого дослідження передбачається її впровадження в педагогічну практику професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів із зазначеної спеціальності з обов’язковим аналізом отриманих багатопланових результатів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | педагогічне моделювання | uk_UA |
dc.subject | фахове самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | техніки-програмісти | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.title | Педагогічне моделювання готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самоудосконалення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 14 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3544-10361-1-SM.pdf | 151.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.