Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/497
Назва: | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школі |
Автори: | Варениченко, Анастасія Борисівна |
Ключові слова: | психолого-екологічні тренінги підготовка вчителя Нової української школи структурні елементи тренінгу вимоги до вчителя ведучого |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Варениченко А. Б. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школі / А. Б. Варениченко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 64-69. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовані особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій для формування екологічної культури молодших школярів та надана методика проведення різних видів тренінгових вправ: прийняття рішень, саморефлексія, формування практичного досвіду. Наведені вимог до вчителя ведучого та структурні елементи проведення психолого-екологічних тренінгів для формування екологічної культури в початкових класах Нової української школи. Виокремлені освітні принципи для учнів молодшого шкільного віку під час проведення природознавчих еколого-психологічних тренінгах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/497 |
Розташовується у зібраннях: | № 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3545-10363-1-SM.pdf | 136.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.