Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/497
Назва: Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школі
Автори: Варениченко, Анастасія Борисівна
Ключові слова: психолого-екологічні тренінги
підготовка вчителя Нової української школи
структурні елементи тренінгу
вимоги до вчителя ведучого
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Варениченко А. Б. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школі / А. Б. Варениченко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 64-69.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій для формування екологічної культури молодших школярів та надана методика проведення різних видів тренінгових вправ: прийняття рішень, саморефлексія, формування практичного досвіду. Наведені вимог до вчителя ведучого та структурні елементи проведення психолого-екологічних тренінгів для формування екологічної культури в початкових класах Нової української школи. Виокремлені освітні принципи для учнів молодшого шкільного віку під час проведення природознавчих еколого-психологічних тренінгах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/497
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3545-10363-1-SM.pdf136.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.