Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/497
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варениченко, Анастасія Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-16T07:14:39Z | - |
dc.date.available | 2019-09-16T07:14:39Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Варениченко А. Б. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школі / А. Б. Варениченко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 64-69. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/497 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій для формування екологічної культури молодших школярів та надана методика проведення різних видів тренінгових вправ: прийняття рішень, саморефлексія, формування практичного досвіду. Наведені вимог до вчителя ведучого та структурні елементи проведення психолого-екологічних тренінгів для формування екологічної культури в початкових класах Нової української школи. Виокремлені освітні принципи для учнів молодшого шкільного віку під час проведення природознавчих еколого-психологічних тренінгах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | психолого-екологічні тренінги | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя Нової української школи | uk_UA |
dc.subject | структурні елементи тренінгу | uk_UA |
dc.subject | вимоги до вчителя ведучого | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 14 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3545-10363-1-SM.pdf | 136.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.