Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарениченко, Анастасія Борисівна-
dc.date.accessioned2019-09-16T07:14:39Z-
dc.date.available2019-09-16T07:14:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВарениченко А. Б. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школі / А. Б. Варениченко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 64-69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/497-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій для формування екологічної культури молодших школярів та надана методика проведення різних видів тренінгових вправ: прийняття рішень, саморефлексія, формування практичного досвіду. Наведені вимог до вчителя ведучого та структурні елементи проведення психолого-екологічних тренінгів для формування екологічної культури в початкових класах Нової української школи. Виокремлені освітні принципи для учнів молодшого шкільного віку під час проведення природознавчих еколого-психологічних тренінгах.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпсихолого-екологічні тренінгиuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителя Нової української школиuk_UA
dc.subjectструктурні елементи тренінгуuk_UA
dc.subjectвимоги до вчителя ведучогоuk_UA
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в новій українській школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3545-10363-1-SM.pdf136.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.