Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНенько, Юлія Петрівна-
dc.date.accessioned2019-09-16T08:21:43Z-
dc.date.available2019-09-16T08:21:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНенько Ю. П. Професійний саморозвиток педагога: світові тенденції / Ю. П. Ненько // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 96-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/502-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан проблеми професійного розвитку педагогічних працівників, виявлено світові тенденції та закономірності досліджуваного явища. Здійснено порівняльний аналіз результатів опитування понад 70 000 освітян із 23 країн-учасниць щодо їхнього професійного саморозвитку. Встановлено, що інтенсивність, тривалість та форми професійного саморозвитку як активної специфічної діяльності педагога залежать від його особистості. Доведено, що місце розташування закладу освіти, форма власності не впливають на перебіг цього процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.titleПрофесійний саморозвиток педагога: світові тенденціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3550-10373-1-SM.pdf129.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.