Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-12T13:02:51Z-
dc.date.available2020-04-12T13:02:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationІлійчук Л.В. Самоконтроль як важливий компонент навчально-пізнавальної діяльності особистості. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. Херсон: Видавництво ХДУ, 2009. Випуск 52. С. 172-176.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5032-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання самоконтролю як компонента навчально-пізнавальної діяльності особистості, зазначаються методи та прийоми формування самоконтролю, а також умови, які забезпечують успішність організації самоконтролю молодших школярів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UA
dc.subjectсамоконтроль, формування, молодші школярі, навчальний процесuk_UA
dc.titleСамоконтроль як важливий компонент навчально-пізнавальної діяльності особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2266.pdf219.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.