Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯців, Світлана Остапівна-
dc.date.accessioned2020-04-12T13:07:59Z-
dc.date.available2020-04-12T13:07:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСвітлана Яців. Роль тестів у вивченні іноземної мови. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Вип. 42 (1). С. 126-131.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5057-
dc.description.abstractНа сьогодні питання ролі тестів у вивченні іноземної мови часто є предметом дискусій науковців та ще не вичерпало всіх своїх ресурсів. Крім того, на даному етапі розвитку тести все більш активно впроваджуються в навчальних закладах для забезпечення оптимізації процесу навчання, більшої об’єктивності оцінювання знань учнів та ефективнішого засвоєння ними мовного матеріалу. Дослідженням подібної теми займалося багато науковців, серед яких варто відзначити ТГ Шматка, ОВ Маркова, НВ Ковальську, ЮК Бабанського, ОП Старкова, НФ Тализіна, ОЛ Товму, ГВ Рогову, А. Дейвіс, А. Кнапп-Потхофф, В. Каналь, М. Суейн, ЛФ Бахман та багато інших. ТГ Шматок, ОВ Маркова та НВ Ковальська розглядали можливості тестового контролю в забезпеченні оптимізації навчального процесу, називаючи його ефективним засобом активізації навчальної діяльності учнів при вивченні іноземних мов. Такої ж думки притримувалися ЮК Бабанський, ОП Старков, НФ Тализіна та ОЛ Товма. Вони стверджували, що тест як форма контролю знань сприяє досягненню оптимальної дії всіх елементів системи навчання завдяки забезпеченню зворотного зв’язку, спрямованого на навчальну діяльність вчителя та учнів, який в свою чергу зумовлює подвійну природу функціонування контролю, що відображається в здійсненні його в поточній та підсумковій формах. ГВ Рогова називала тести не тільки найбільш ефективною формою контролю, але й більш об’єктивним показником ступеня засвоєння учнями мовного матеріалу. Систематичне тестування, на її думку, стимулює активність …uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseries42/1;-
dc.titleРоль тестів у вивченні іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ФІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ppps_2012_42(1)__20.pdf217.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.