Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/506
Title: Місце інноваційних освітніх технологій на практичних заняттях студентів психологів
Authors: Синишина, Вікторія
Keywords: освітні технології
сase-study
кейс-метод
неігровий інтерактивний метод
освітня інновація
Issue Date: 2018
Citation: Синишина В. Місце інноваційних освітніх технологій на практичних заняттях студентів психологів / В. Синишина // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 121-126.
Abstract: У статті здійснено спробу визначити необхідність застосування інноваційних технологій у дидактиці вищої школи. Метою нашої статті є науковий аналіз особливостей інноваційних методів проведення практичних занять зі студентами – психологами, а саме, можливостей використання методу сase-study.Проаналізовано та обґрунтовано ефективність такого методу проведення практичних занять зі студентами-психологами як case-study, що має у собі прогресивне начало, оскільки надає змогу під час творчого розгляду ситуацій ефективно вирішувати завдання майбутнього професіогенезу студентів-психологів. Кейс-метод формує навички у майбутніх психологів аналізувати практичні проблеми психології, виробляти вміння формулювати запити щодо конкретної психологічної ситуації.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/506
Appears in Collections:№ 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3554-10381-1-SM.pdf128.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.