Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5184
Назва: | Оцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального року |
Автори: | П'ятничук, Галина Олексіївна |
Ключові слова: | студенти увага продуктивність навчальний рік |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | МОЛОДА СПОРТИВНА НАУКА УКРАЇНИ |
Бібліографічний опис: | П’ятничук Г.О. Оцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального року. МОЛОДА СПОРТИВНА НАУКА УКРАЇНИ. 2014. Т.2. С. 120-126 |
Серія/номер: | ;2 |
Короткий огляд (реферат): | Узагальнено сучасні дані щодо рівня продуктивності уваги у студентів та її змін упродовж навчального року. На основі проведення коректурної проби Бурдона встановлено рівень компонентів уваги й оцінено їх зміни, залежно від терміну навчання. У дослідженні взяли участь 205 студентів 1–5 курсів віком 16–22 років. Установлено, що студенти старших курсів мають слабшу здатність до концентрації уваги, показник стійкості уваги поліпшується з часом і є більшим у старшокурсників, проте його значення статистично зменшуються в період іспитів. Показник «перемикання» уваги у старшокурсників є найгіршим. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5184 |
ISSN: | 1996-1456 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФФВС) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pya_22.pdf | 380.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.