Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5245
Назва: Готовність до самоосвіти майбутніх соціальних педагогів
Автори: Яремчук, Віталія Василівна
Ключові слова: готовність до самоосвіти, освітнє середовище навчального закладу, майбутні соціальні педагоги, професійна підготовка.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Теоретичні і прикладні проблеми психології: Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Київ : Вид-во Прінт Квік, 2019. – № 1 (48). – С. 279-289.
Серія/номер: КВ;15358-3930Р
Короткий огляд (реферат): Стаття піднімає проблеми готовності до самоосвіти майбутніх соціальних педагогів. Автор наголошує, що назріла потреба підготовки компетентних соціальних педагогів, які володіють готовністю до професійного саморозвитку, самовдосконалення, самовиховання, здатних актуалізувати свій творчий та професійний потенціал. Проаналізовано, що самоосвіта майбутніх соціальних педагогів − це складний, багатогранний процес, спрямований на становлення, інтеграцію та реалізацію у соціально-педагогічній діяльності професійно значущих особистісних рис та здібностей, професійних знань і вмінь. Доведено, що готовність майбутнього соціального педагога до професійного саморозвитку і самоосвіти є невіддільною складовою цілісного процесу професійного саморозвитку в освітньому середовищі навчального закладу. Готовність виникає на рівні безпосередньої взаємодії з впливами освітнього середовища, які детермінують появу суперечностей і сприяють формуванню потреби у професійному саморозвитку. Визначено, що готовність є пусковим механізмом для мотивів, компетентностей, соціальної презентабельності, усвідомленості особистості щодо траєкторії її подальшого професійного саморозвитку. Емпірично доведено, що у майбутніх соціальних педагогів внутрішня мотивація переважає над зовнішньою позитивною мотивацією, яка в свою чергу переважає над зовнішньою негативною мотивацією, що обумовлено орієнтацією студентів на оволодіння професією та особливостями освітнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5245
ISSN: 2219-2654
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Готовність до самоосвіти майбутніх соціальних педагогів.docxСтаття30.85 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.