Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомашевська, Мирослава-
dc.contributor.authorКобаль, Василь Іванович-
dc.date.accessioned2019-09-17T08:45:53Z-
dc.date.available2019-09-17T08:45:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТомашевська М. Підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесу / М. Томашевська, В. І. Кобаль // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 231-238.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/525-
dc.description.abstractУ статті запропоновано та обґрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх педагогів до професійної взаємодії на рівні “викладач-студент” з використанням інтерактивних технологій навчання. Ключовими компонентами моделі визначено цілепрогностичний (включає мету та завдання), методологічний (розкриває всі методологічні підходи та охоплює принципи, на яких базується підготовка майбутніх педагогів ЗВО до професійної взаємодії), змістово-процесуальний (до цього компонента входять мотиваційний, когнітивно-комунікативний, професійно-рефлексивний складники) та діагностико-результативний (висвітлює критерії, рівні, показники готовності майбутніх викладачів до професійної взаємодії), які у взаємозв’язку та взаємовпливі забезпечують досягнення бажаного результату – сформовану готовність майбутніх викладачів до професійної взаємодії в умовах магістратури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectпринципи підготовкиuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3570-10413-1-SM.pdf605.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.