Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5273
Назва: Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: методологічні підходи
Автори: Захарасевич, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Ключові слова: методологічний підхід, професійна підготовка, гуманістичний, особистісно орієнтований, компетентнісний, рефлексивний, контекстний підходи.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Наукове фахове видання з педагогічних наук «Гірська школа Українських Карпат»: науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» / гол. редкол. М. П. Оліяр.
Бібліографічний опис: Захарасевич Н.В. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: методологічні підходи // Наукове фахове видання з педагогічних наук «Гірська школа Українських Карпат»: науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» / гол. редкол. М. П. Оліяр. – Івано-Франківськ, 2018. – Вип. 18. – С. 183–187.
Серія/номер: 18;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Представлено результати аналізу сучасних досліджень і окреслено вимоги до організації професійної підготовки майбутніх вихователів у сучасних вищих навчальних закладах. Виокремлено методологічні підходи, які визначають тактику й стратегію організації навчання. А саме: гуманістичний, особистісно орієнтований, компетентнісний, рефлексивний, контекстний. Кожен з них важливий і по різному впливає на підготовку компетентних фахівців своєї справи. Також виокремлені основні вимоги до організації професійної підготовки майбутніх вихователів у сучасних вищих навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5273
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Гірську школу.doc88 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.