Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5276
Title: | Стан готовності майбутніх вихователів до організації рольової діяльності дітей дошкільного віку |
Authors: | Захарасевич, Наталія Володимирівна |
Keywords: | Ключові слова: рольова діяльність, дошкільне дитинство, експериментальне дослідження, взаємодія, мотиваційно-цільовий, когнітивний, діяльнісний і рефлексивний компоненти. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Збірник наукових праць "Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми" |
Citation: | Захарасевич Н.В. Стан готовності майбутніх вихователів до організації рольової діяльності дітей дошкільного віку // Збірник наукових праць "Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми". – Вінниця, 2018. – №. 51. – С. 247-253 |
Series/Report no.: | 51; |
Abstract: | У статті проаналізовано одержані результати; зазначено, що актуальність проблеми є незаперечною як з позицій теоретичної підготовки, так і з точки зору потреб практики. Також виявлено та описано, що студенти недостатньо володіють навичками організації рольової діяльності дошкільників, однак прогалини спостерігаються також у інших аспектах підготовки, як-от: нерозуміння психолого-педагогічних аспектів рольової діяльності дітей різного віку, а також відсутність методичного інструментарію, необхідного для ефективної організації такої роботи у закладі дошкільної освіти; вихователям, які працюють з дошкільниками також бракує психолого-педагогічної підготовки до такої діяльності, а також методичного інструментарію. На основі аналізу наукових досліджень визначено готовності майбутніх вихователів до організації рольової діяльності дітей дошкільного віку |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5276 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Захарасевич Н.В._Стаття.docx | 29.29 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.